sove halve dagen

jepp jeg overdriver ikke i dag,jeg har sovet hele ettermiddagen ) sovnet på sofaen og våknet da det var tid å lage middag,jammen gjorde det godt også da hi hi .

Før jeg sovnet var jeg en tur ut og sette på vannspreder i grønnsakshagen

det var knusk tørt i kassene ,noen frø er i ferd med å spire,noen kom i jord i dag og mange er blitt riktig så fine inne i drivhuset,får se når jeg planter dem ut )

Vel jeg sette på vannspreder før jeg gikk inn igjen,jeg sovnet ) og da jeg våknet regnet det og siden har det regnet,det trengtes for jammen var det tørt ute.

Det ble lite bilder i dag,men tok litt på en ettermiddagstur i går

endelig blomstrer blåveisen i hagen min,en liten rot jeg fikk med ei granne for noen år siden,disse er bittesmå,mulig jeg må flytte hele roten,men å så nydelig den var )

løvetannen lyser opp nå

lønnetrea blomstrer

en liten fin blå sommerfugl prøvde å gjemme seg i et blåskjell hi hi

men jeg såg den jeg

ønsker dere en fin kveld og en fin 17 mai i morgen

18 kommentarer

Siste innlegg