farger

Etter en lang dag i Volda var det godt å komme hjem,jeg har det med å handle div så hendene blir fulle ) jada gjorde det i dag også,kjøpte faktisk en julegave ))

Vel noe storkjøp til fruen ble det ikke,jo en pose med tynt finnt sokkegarn,måtte jo det når det var 10 kr nøstet ))

Vel hjemme dagen hadde vært varm og tørr,så medan mannen slo gresset stullet jeg litt med sommerblomstrane mine,ja no er det bare stemoren som blomstrer ennå og alle visne må vekk for å fremme blomstring,så ble det en ny runde bilder av rhododendron )) sånn er det

denne kommer med massevis av blomster no ) rosa ,ja den har ikke blomstret før og jeg trodde den var lilla )) sånn er det men da har jeg nok en vakker rosa da

denne har heller ikke blomstret før og jeg ante ikke hvilken farge den hadde,den er dyp rød,her har noen blader blitt litt solbrendt ser eg (

jeg har da lilla også,denne har hatt noen på bladene som har spist på dem ,makan til frekke småkryp altså ) men men denne får mange blomster i år,det blir vakkert,er første år den har så mange roser )

denne skjønnheten fikk jeg for 2 år siden,den kom ikke i blomst sist sommer,men i år blomstrer den,fikk en rød samtidig ,men den har ingen roser i år heller

no skulle en tro att disse to rosa er like,men det er to helt forskjellige

her er hele busken,fin ikke sant,begynner å bli noen år denne så den er stor nå )

dere må ha en fortsatt fin kveld da

14 kommentarer

Siste innlegg