5 juni

I dag blåser det litt ute,det var 10+ da jeg stod opp og skyet men tørt.Ikke en varm sommerdag akkurat,men jeg klager ikke,vi må bare ta det været vi får.

Dagens værbilde blir noen bilder jeg gikk ut og knipset i hagen  no nettopp )

dette beddet er bak drivhuset,den orange azaleaen er en jeg har laget selv ved å legge greine i bakken og dekket til med jord,så når jeg såg det var liv klipte jeg den av i år og plantet den her )) dette beddet blir også en rein bedd for rhododendron og vintergrønt ,har en kryprose her,den i midten,men dei trives ikke så mulig denne forsvinner neste vinter,2 gikk denne vinteren som var

dette er også en hageazalea,en liten fin busk med små rosa klokker

hos mange vokser fjørekollen villt,ikke her hos oss,men jeg har da en i hagen,min har en skarp rosa farge )

løvemunn,den første sommerblomsten som kommer i blomst hos meg,ja for i år har jeg sådd det meste selv fra frø jeg tok fra egne blomster i høst )

Inne i drivhuset vokser det også

tomatplantene vokser

det gjør paprikaplantene også,dei vokser ikke fort,men kommer no ser eg

og når det kommer til druer,blir det bra avling på dei små blå,ikke mye på dei grønne,men sånn er det ))

Ønsker dere en fin dag

14 kommentarer

Siste innlegg