Småfolket var glad dei fikk sette seg ned

I går kveld og i dag har det blitt en sofagruppe i huset til småfolket mitt )) og jammen var dei glade da dei kunne sette seg ned,dei har tross alt stått oppreist noen uker nå )

det begynte med en skoeske,deler ble tegnet og klippet ut,i sete limte jeg 3 deler sammen,rygg og armlen fikk to lag sammenlimt,jeg fikk noe fint stoff med min svigermor så var det bare å lime stoff på alle delane,ja i setet hadde jeg litt skinn så det ble en myk og god sitteflate

tilslutt limte jeg alle delane sammen og stolbeina er runde treperler

det var mye klin med utprøving av div limda jeg limte på stoffet,det resulterte i noen kvite render i skøytene,ja jeg endte opp med limpistolen,noe annet duget ikke,for å skjule klabbet mitt limte jeg noen rosa silkebånd i hjørna ) det ble bedre selv om det kanskje ser litt rart ut på bilde.

Nå må jeg tenke ut et salongbord

og så skal sofaen få seg en pyntepute eller to ))

12 kommentarer

Siste innlegg