et bor må en ha

Småfolket mitt fikk seg en sofagruppe i går,jeg har tenkt og tenkt og kommet til det att den ikke var så fint satt sammen,så jeg er i ferd med å lage en ny ) pappbitane er laget,og nå sitter jeg og funderer om jeg skal forsøke med symaskina,tror jeg tenker litt til jeg ))

Men en sofagruppe må ha et salongbord også,for når en er litt opp i årene og håret er grått,da liker en en kaffekopp ikke sant,og da må en ha et salongbord.

Jeg har en mann som er byggningsmann,og han har skjønt det att fruen liker div smårester som ellers blir kastet.I går kom han med en liten trebit,tynn og fin og helt perfekt til bordplate det salongbordet

Det begynner å likne på et fellesprosjekt dette dukkehuset mitt ) for da jeg kom bort i fjøsen med trebiten var mannen elskverdig og sagde ut bordplata til meg hi hi ,ja jeg hadde tegnet den på altså ) så hadde jeg jobben med å pusse den fin,og så må et bord ha en fot å stå på )

Det ble en bit fra rullen til en tom kjøkkenpapirrull ) da jeg hadde funnet rett høgde klipte jeg til tannpirkere og limte fast rundt hele foten

og voila et lite salongbord ble til ))

passer fint den,om den får en annen farge etterhvert får vi se,tror kanskje det da )) men det får eg ta etterhvert,nå må eg tenke på den nye sofagruppen  ) ja dere ser en grønn pute i sofaen,den strikket jeg i går kveld med broderigarn moline ))

 

12 kommentarer

Siste innlegg