morgentrim

Vi nermer oss slutten på dagene ved hytte nr 2,etter en dag med svært lange avstander i bil og utrolig mange opplevelser bestemmer vi oss for å roe ned og starte dagen med bevegelse,litt morgentrim 🙂 Vi bor midt ute i ingenmannsland men her er et spennende turmår til fots,det er en tørrlagt vulkan med navnet Eldborg,det er bare å bli med oss på toppen

ikke noe å si på været

Dere ser Eldborg bak meg

jada min bedre halvdel var raskere på toppen enn andre,greit så fikk vi bilde av oss andre på veien opp :))

og hvor vi bor ? hytta ligger liksom midt ute det grønne i bakgrunnen hi hi

her ser vi lavaen ligge i flere lag på veien opp til toppen

toppen,og vulkanen har fått vegetasjon,denne kunne vi ikke gå rundt ,og vi kunne heller ikke gå ned i den som den forrige vi besøkte

litt vindfullt på toppen her

et hjerte i lavaen

timian storkoser seg i lavasteinen

ved siden av den store vulkanen låg der en liten også,vi måtte bortom den i samme slengen

det er ikke bare hester på Island,det er mange sauer her også og dei fleste har horn 🙂

så er vi nede igjen ,det var godt med en skikkelig tur etter timer i bil dagen før :))campingplassen vi bor på driver en liten gård med hest,ku,geit og sau tror eg kunne iallefall ikke se andre gårder som kunne eige alle dyrene :)og det var mulig å få være med på melkingen om en hadde lyst,men jeg har melket kyr i 10 år så den biten greidde jeg meg uten 😉

Vi spiser lunch før vi tar bilen til nye eventyr,det kommer i morgen

22 kommentarer

Siste innlegg