poncho

tenk det sluttet å regne ,fra øspøs til delvis blå himmel :)) da ble det fotoshoot alikavel av ponchoen,dog ikke med vikingkjolen under for jeg skal straks kle meg og rusle til strikkekafe,jeg kan gjøre det siden regnet avtok 🙂

ponchoen er stikket i et skappelgarn som heter myk og myk er den

det skulle strikkes med 400 g garn,men jeg fikk den rette lengde med 300 g ,så 2 nøster får jeg bytte inn i annet garn

ponchoen passer like godt til både bukser og kjole og jeg tror fargen passer til det meste

men viktigst av alt så passer den til kjolen den er tiltenkt,vikingkjolen jeg skal ha i bryllupet til vår yngste datter ,og siden det blir et utebryllup så kan det være godt med noe varmt over skuldrane :))

Vel nå blir det småstrikk,tynne pinner og tynt garn,har strikket bra med store tykke varme klede en stund nå :)) så sekken er pakket og jeg tar fatt på turen til strikkekafe,kos dokke med dagen i dag  🙂

32 kommentarer

Siste innlegg