en fin mandag

Mandag og strikkekafe,det var fint vær uten nedbør så jeg bestemte meg for å gå litt tidlig i dag slik att jeg hadde ekstra tid til å ta bilder om jeg kom over noe vakkert,og det gjorde jeg jo 🙂

dette bilde har jeg zoomet inn,det er på veien opp til hytta vår på fjellet

her er bilde uten zoom :))

jeg går videre  og kommer til Bjørke

på småbåthavna står det 6 skarv,ikke like lett å få klare bilder ,men fikk no et som var helt ok 🙂

vakre fugler men veldig sky og vare for mennesker

her er veien iset,så jeg bestemmer meg for å gå elvadalen og ikke hovedveien

det er mye bedre med dette underlaget enn asfalt :)) på min vei ble jeg også var en lys farge i skogen,jeg må sjekke

blek piggsopp 🙂 20 november det er ikke verst

stor og fin  :)) jepp det ble tilbehør til torsken i dag mmmmmm og det var skikkelig deilig ,jeg kom hjem med hele 5 fine sopp .

Det var koselig på strikkekafe som vanlig,og i dag var dei ei som tok med vaffelrøre så vi fikk nystekte vafler 🙂 herlig,så fikk jeg en overaskelse,det var bare så utrolig kjekt,og hva det var skal dere få vite litt senere i neste innlegg,ja for det har med dukkehus å gjøre :))

20 kommentarer

Siste innlegg