juleklipp

ja da fikk jeg en juleklipp i dag,jeg tok bussen bortover og ute var det 8.5- ,ja når det er så kaldt må hue tres nedover ørene 🙂 så den nyklipte frisyren ble fort flat da jeg etter klippet igjen tredde hua nedover ørene hi hi ,sånn er det.

Når jeg først var på tur kjøpte jeg like godt julegave til meg selv 🙂

en vintertighs,fløffy på innsiden så en ikke blir kalde,denne har jeg planer om å bruke på fjellturer

jeg kjøpte noen askjetter også

6 stykk,merke green gate :)) bare elsker dette serviset og har ønsket meg det i lere år nå,så da syntes jeg det var på tide å begynne å samle :)) og siden jeg elsker rødt så ble det røde askjetter,disse er å få i en sart grønnfarge og beige også,og en kan få mange forskjellige motiver på serviset,men jeg går for rødt.

det var en fin dag,var nok forskjelligt som fristet,men med bare hendene og buss så begrenser det seg selv :))

Ønsker dere en koselig kveld

19 kommentarer

Siste innlegg