alle gode ting er tre

ja det sies så,jeg skulle ta blodprøøve i dag og det sier jeg bare,det er ikke bare bare for hvem liker vel å bli stukket ? ikke mine årer iallefall,men alle gode ting er tre og på det tredje stikket traff dei :=)

da det var gjort fikk jeg gjort noen planlagte kjøp og hva som så skjedde hvet jeg ikke men en ny kjole ble iallefall med hjem igjen hi hi

bohem heter merket :=) og fin sommer og vinter

så var det opphørsalg på en butikk som solgte barneklær,jeg klarte å surre meg inn der også jeg

det ser stort ut men er bitte lite :=) str 56  og blir deilig til en liten sommerbaby :=)

så skulle jeg på garnforetningen,det var ikke bare bare nei,piggsko var ikke det rette skotøyet å drå på bussen med,men jammen savnet jeg dem for det var slettes ikke kjekke veier og fortau å gå på

tykk is,dårlig skrapet noe som gav dype sprekker og hull og slettes ikke gode gåforhold,dårlig strødd var det også så her gjaldt det å gå varsomt

ja ja jeg kom meg til garnforetningen og der ble jeg enige med meg selv etter en diskusjon med butikkeieren:)

2 nøster lingarn i en herlige grønnfarge,det skal bli en liten genser i str 3 mnd :=) ja jeg hvet det blir mye babystrikk for tiden,men så er det koselig også hi hi

nå var jeg lei is og klumpete veier så jeg gikk på kafe og kjøpte en kopp kaffe før jeg stavret meg bort toil bussholdeplassen og til min glede kom min buss 15 min før tiden,jeg fikk sette meg i bussen selv om sjåføren egentlig hadde en liten pause .

Dagen var fin,men jeg er glad jeg ikke må gå på slike veier hver dag,her inne i fjorden er veiene godt strødd og godt skrapet så det er slett og fint å gå ute,i morgen er det på med piggsko igjen,da kan jeg gå trygt :=)

hva som så kom ut av legetimen ? jo jeg skal på mr med den foten for å se om en kan finne ut hvorfor den er vonde

20 kommentarer

Siste innlegg