dagens fugler

ja jeg jakter på fugler,ikke med gever,men med kamera og linse for det er spennende å se om en får noen fine fugler på film.

Jeg hadde gått rundt garden og skulle hjem igjen,men jeg gikk runden gjennom tunet til min kjære granne som gikk bort for et par år siden,og der lyste det rødt i et tre,ja det er dompapper der i år  :=) og grannen som har det fine treet i hagen synes det er helt greit att jeg knipser bilder av fuglene

disse røde vakre dompappene lyser opp på lang avstand,skulle nesten tro det var et tre full av røde fine epler om en er litt langt unna hi hi jeg beveger meg nermere og da flyr fuglene til neste tre,men jeg ser dem jeg

dei gjemte seg i en svær tuhja ,men en tronet høgt der oppe på toppen

så rører det seg i en busk

en nydelig lite gul kjøttmeis rakk ikke å lette før jeg hadde knipset bilde hi hi ,her må en jobbe raskt for dei sitter ikke lenge i ro disse fjærkledde vennene våre

12 kommentarer

Siste innlegg