morgentur

det ble en morgentur i dag,og det ble med den ene turen.

ute er det snøfritt igjen og temperaturen er 5+,ikke noe å so på været med andre ord

ora har begynt å gi grønne rakler,det er en stund siden hasselen gjorde det,for min del har jeg begynt å spraye nesen mot dette som gir tett nese om våren,tidlig ja,men nødvendig her hos oss

det tok tid for vi fikk skikkelig dagslys,men dagen var frisk og god

fine farger i fjæra

det spirer og gror i fjæra

ser dere skaten som ligger på steinen i elva

vel etter turen ble det en liten kaffekopp hos svigermor,og medan jeg satt der fikk jeg telefon fra ei venninne som ville ta en tur,jeg går ned til meg selv og koker kaffe ,venninna mi dukker opp og tett etter dukker ei til opp,det ble en trivelig ettermiddag med prat og strikking,da damene reiste var tiden inne for å ferdigstille middag og jeg rakk ikke flere turer ut.

I morgen blir det er Voldatur,frisør står på timeplanen,det gleder jeg meg til :=)

20 kommentarer

Siste innlegg