når det blir varmere ute

ja da er det noe som skjer,i dag paserte vi 13+ ute,det er skyet men tørt og opplett,når temperaturen stiger slik,da får iallefall jeg lyst til å hive ut alle tepper,lufte ,bare det å få våren inn i stua er deilig,ja sånn har jeg hatt det i dag :=)

jeg vaska og pynta litt om hverandre jeg :=)

jada dette er kunstige blomster,men dei er vakre alikavel og frisker opp nå som vi går inn i påskeuken

kan ikke bare vaske,ut og gå litt må også til

tørr fin vei så i dag ble det med joggesko

trærne er klare for en ny vår

gåsunger,joda jeg ville gjerne hatt noen med hjem,men dei hang så altfor høgt oppe,så får dei pynte ute

i hagen dannes dei finaste tepper av snøklokker ,å som jeg liker det

nå ble det ikke den lengste turen i dag,det er noe med foten som slettes ikke er godt mnår jeg tar joggeskoene på,jeg venter fortsatt på brev fra ortopeden,har ventet en måned no,ja ja sånn er det må bare smøre seg med tålmodighet,i morgen får det bli vinterskoa igjen,dei ligger ikke og irriterer under ankelen

nå har jeg planer om å slappe av etter dagens arbeidsøkt og spasertur

kaffen står og putrer,skal smake godt nå

nyte att våren er i full annmarsj

ønsker dere alle en nydelig fredagskveld :=)

16 kommentarer

Siste innlegg