dette har jeg ikke strikket før

god morgen.Her har våren innhentet oss med sol og varme grader,når sola varmer så har fonnene en tendens til å løyse seg ut,jeg som bor her under høge fjell hører kor det buldrer,så også i går kveld

jeg trodde den skulle gå på veien,men den stoppet like før,nå må ikke jeg forbi her,men det er flere som bor på den andre siden så det er en litt skummel tid dette.

Vi har fått et fantastisk flott vær nå og bare sola dukker opp så har vi dobbelt tall på plussiden ute,det er slik da att vi kan bevege oss ute uten en jakke på

når det er dette flotte været så erd et gjerne kaldt om natten,det var 0,5- i dag morges og da trenger en fortsatt noe som varmer hendene

dere husker kanskje dette garnet jeg kjøpte for litt siden,det måtte bli noe jeg har hatt lyst på lenge av det :=) et par hansker,jeg har aldrig strikke hansker før og var spendt på om jeg fikk det til og det gjorde jeg :=)

mitt aller første hanskepar,strikket med pinne nr 2 og 2,5 det er tynt det ,men så fikk jeg et par tynne fine hansker også da :=)

fornøgde eg :=)

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg