opp og gå

ja jeg er oppe og går,tror opperasjonen gikk fint,jeg vil takke for alle gode tanker,men orker ikke svare alle i kveld.

En annerledes opperasjon enn jeg er vant til,her ble jeg lagt på opperasjonsbordet fullt påkledd,tok bare av en sokk og brettet opp buksen :=),full narkose og da jeg våknet satt jeg i en kvilestol ,det gikk som på et samlebånd.

Det tok tid å komme seg hjem for vi haade forskjellige ærend jeg og mannen på hjemvei,men da jeg kom hjem var det godt å legge seg på sofaen,var tross alt oppe kl 4 i natt for å dusje innen drosja kom :=)

Joda jeg er låk,tygger litt smertestillande,men jeg er frisk så det går nok bra :=)

Ønsker dere en fin kveld så titter jeg nok innom når jeg har kommet meg litt til hektene igjen :=)

en fin morgen å vente på bussen i Volda :=) kl 5.20 i dag morges

19 kommentarer

Siste innlegg