1 stikk

ja i dag skulle nye blodprøver tas og tenk,det gikk med 1 stikk hurra :=) så skulle stingene tas,det gros fint og det var godt å få vekk stingene,det går fint å gå uten krykker no,men må gå forsiktig om jeg går i ulendt terreng ,for vondt er det om jeg trakker skjevt.

S å var det bussen,dere hvet nå att jeg får litt døtid dagene jeg følger bussen,vel i dag brukte jeg tiden på å kjøpe litt nytt til varme sommerdager

3 ermløse topper passer til alt,i dag gikk jeg for blåtoner og en blomstrete

og en rød kortebukse,farger må en ha :=)

ellers ble det masse trakking,det kjenntes i foten for jeg har kastet krykkene,men en times busstur hjem igjen var alt som skulle til for å kvile seg :=)

i dag har vi hatt skyer og tåke hele dagen og her hjemme er det kalde vind i tillegg ,med 10+ ble det plutselig kaldt å være ute.Nå melder dei varme og sol igjen i morgen,vi får krysse fingrane for det :=)

Ja blir det litt varme i morgen er det ikke utenkelig att jeg forsøker meg på en tur rundt garden,som dere skjønner er jeg lei av å trakke hjemme nå hi hi ,ha en fin kveld da

14 kommentarer

Siste innlegg