koslige samtaler

Da bloggvenn etdiktomdagen takket for laget i går ,og Toini hadde fått seg en kvil i bobilen sin kom hun og Bjørn inn til oss,det ble en hyggelig kveld og koslige samtaler,da kvelden nermet seg lot vi karane få litt karatid ,så tok vi damene en ny spasertur med Toinis tre små hunder,og det må jeg si er imponerande snille hunder altså :=)

selvutløseren er god å ha når vi ikke har med oss kameramann :=)

med fjorden bak seg,det var så koselig å gå der ilag med denne fine og behagelige damen

Snille hunder og så tålmodige,det må jeg si

men opp veien til huset vårt,der var det litt vanskelig å være lydige piker,for med 3 kopplam bak gjerde som var nyskjerrige ,ja dei bæa også så ville hundene også hilse på og bjeffe,men det fikk dei ikke lov til :=) dei lurte seg til alikavel hi hi

så var det natt og Toini og Bjørn sov i bobilen sin

Dagen i dag opprant med tåke i fjella,men det regnet ikke,i natt derimot hadde det regnet så ute var det vått i gresset.

Kjekt  med frokostbesøk

etter frokost lot vi karane igjen få litt karatid medan vi damene lufter hunder :=) sånn er det når noen har tre hunder

litt tåke men ikke regn

Toini er flink å få disse tre til å sitte som engler når hun tar bilder av dem,hun viser meg hvordan hun får det til,og medan hun jobber med dem så tar jeg bilder av hundene slik dei sitter før hun har fått orden på dem hi hi

damer på tur

med tre hunder i ene handa og kamera i den andre så tryller Toini frem dei vakraste bilder av blomster,dyr og dråper Toini i aksjon fotografering

motivet var prestekrager,bare se,Toini fikk sikkert fine dråper på dem ,det får ikke jeg til hi hi

men jeg øver,jepp øver masse også er bare ikke så lett hi hi

klokka går fort i godt lag,det er på tide å si farvel for nye eventyr venter Toini og Bjørn på deres reise i vårt vakre land,men det var så utrolig kjekt att dere tok turen inn i fjorden til oss,det sette jeg umåtelig stor pris på :=)

god tur videre :=)

14 kommentarer

Siste innlegg