kveldstur

God morgen.Her våknet vi til en ny dag med skyer,men det er 23,8+ ute og tørt så det er en fin dag uansett.I går kveld tok vi oss en biltur,og for dere som har hørt om stedet så var det Sæbø vi kjørte til :=) en fin tur det ble det,ja vi hadde et ærend der da ,så nå er det ordnet :=) kamera ble med på tur ,vi kjørte over vatnesvingane,det er et fjellovergang og da får vi utsikt

denne veien kjørte vi ofte før i tiden nå vi skulle inn til Leira fra Ørsta,men nå holder dei ikke denne veiovergangen åpen om vinteren lengre

det var så utrolig grønt og fint der inne i dalen,ikke noe som vitnet om en tørr sommer her da

Sæbø ligger på den andre siden av fjorden hvor jeg bor,så her ser vi inn til der hvor vi bor

vi besøkte noen her og fra heimen kunne vi se flere kjente fjell,det vi ser her er saksa,og jeg fikk vite attt det er tuppen helt til høgre dei fleste går opp på

dette var olavshola,og det skulle være en nydelig dal å vandre i der oppe ,se så grønt og fint da :=)

arester meg om jeg nå skriver feil :=) men mener hun sa dette var slogen,kanskje Mette hvet om jeg skriver rett :=)

Vi sier adjø og kjører hjemover igjen

men vi måtte stoppe på vei over fjellet igjen for der var det så masse blåbær,og med den fine sommeren vi har hatt så var dei skikkelig søte og go :=) hadde fort fyllt opp i spannet om vi hadde tatt den med :=)

så var vi kommet over fjellet og ser ned på veien vi kjører når vi skal til Volda / Ørsta

på vei hjem kom vi over denne hjorten,hvordan bilde kunne bli uskarpt skjønner jeg ikke hi hi ,det var jo bare grøftekanten mellom hjorten om meg og den stod stille som en saltbøsse og bare tittet på oss

så var vi hjemme ,likte lyset over løda vår , det var en fin tur  :=) ønsker dere en fin søndag

14 kommentarer

Siste innlegg