Litt av hverdt

God morgen.

Da har hverdagen begynnt,ute er det 10+ skyet og kalde vind.Jeg skal sykle til Bjørke,det er siste dag med strikkekafe før sommeren.Når våren kommer prioriterer ikke så mange slike aktiviteter ,da er det hage og andre ting som står på dagsorden.

Jeg skrev i går att litt småting ble innkjøpt på Løiten lys:))her ser dere godbitene mine

Stearinlys som skal være 2 molter:))

Et alve lys,og et nydelig grønt fat til å sette det på

en vakker engel

søte små dompapper:))frisker opp i en bukett

og til slutt litt søtsaker:))jeg falt for disse søte boksane og innholdet var heller ikke å forakte

Søte karameller og deilige mini drops,og så måtte jeg prøve noen yughurt kuler og cappucino kuler

dette var mine innkjøp,ikke så veldig masse men litt ,det koster så 100 lappene gikk med her:))men så er alle stearinlysene håndlagde også da og søtsakene er laget av naturlige råvarer fri for masse kunstige greier.

Medan vi var borte eksploderte det ute i naturen så nå er det meste grønt:))livet er jammen herligt

Bilde tatt i dag:))ønsker alle en riktig flott dag

8 kommentarer

Siste innlegg