Jeg gikk en tur

Når skallen banker er det ikke lurt å jobbe,derfor tok jeg det helt piano i dag:))da postbudet hadde vært her gikk jeg en tur,min kjære granne som jeg trives godt ilag med var ute i hagen,siden solen skinte ble vi sittende ute og kose oss.Selvsagt måtte hun by på kaffe og noe å bite i :))sånn er dei som har pasert 70:))medan hun var inne og kokte kaffe tok jeg bilder av hagen hennes,hun har en hage med sjel og slike søte små bedd som jeg ønsker meg:))

akkurat passe stor:))

og så vakre var blomsten i det beddet

En koselig sitteplass på flere sider av huset,alt etter hvordan solen varmer



her har hun et oppkomme der det renner vann hele året:)tenk kor praktisk når hun vanner blomster ute da



Som dere ser så er det ikke mangel på nydelige blomster i hennes hage:))der trives dei godt pga att det er lune kroker over alt.

Jeg vil også vise dere kor vakkert det var i dag når vi gikk en spasertur helt opp på toppen av leira.



dette var to bilder fra leira ett oppe der hvor jeg går tur rundt garden og fra toppen ser vi ned på leira:))

det har vært en eksplosjon ute i naturen her på leira,våren kom rasende fort og nå står heggen i blomst:)

min kjære vil skifte ut gulvet på verandaen vår,den gamle kan vi da ta i bruk ute.Min kjære mener dette er en fin plass å kose seg,mellom garasje og elv og så sette opp en hekk mot veien.

Vi er ikke enige for jeg mener det er kosligere å sitte her

vi får se vi blir nok enige og det kan jo også hende att det blir en helt annen plass enn disse to valgene:))

11 kommentarer

Siste innlegg