En livlig dag:))

Kjole var greit men den gode solen uteble og vinden var ikke spesielt varm,så ble nok litt kalde på hendene i dag ikke ble det hagesenter heller til det vart det litt vel livligt rundt beina:))

Jeg ankom Ørsta til 3 barn,ikke mine dei var ute og kjørte,Emma stakkar viste ikke att bestemor kom så hun måtte til dagmamma,dei besøkande skulle besøke egne slektninger og vesle Mathias fikk være hjemme da han hadde litt feber,min datter var også hjemme hun var uggen i magen,min yngste datter kom med nattbussen fra Oslo ,fikk noen timer ilag med oss før turen gikk videre til Trondheim,stakkars jente.

Så det var roligt en stund med 1 barn hjemme,og han sovna i vogna:))etterhvert kom venninne og 3 barn tilbake:))bastemor bør trylle fram noe godt så som den gode bestemor jeg er lager jeg vafferøre,og med 3 barn på hver sin stol attmed komfyren skal jeg lage potetball,steike vafler og passe små barnefingre fra å brenne seg,det gikk bra:))

Vi er ute også datter og venninne vasker bil,bestemor går tur med 3 barn det går bra det også:))

Så blir Emma hentet og vi blir fulltallige med små barn:)5 stk min kjære kommer og vi kan spise middag,og etter oppvasken er det tid for kaffe is og nystekte vafler.

Det har vært en livlig dag,men fin på sin måte alikavel,må alikavel si det er godt å sitte her hjemme nå fri for småbarn:))

min søte datter:))

Mathias er klar for iskrem

flere gutter er klare for kosemat

to som gjerne ville være inne i bilen mens den ble vasket:)det gikk jo ikke



Emma i litt stor pippikjole:))

merkelig kor kjekt det er med en bestefar:))spiller ingen rolle hvem sin bestefar det er her roet alle barna seg:))

8 kommentarer

Siste innlegg