God morgen mine venner

Da begynner vi på en ny uke,det er siste hele uke i mai litt rart å tenke på at i neste uke er det juni.

Våren har gått fort,været har vært veldig variert med både sommervarme og vinterkulde,akkurat no skinner sola inn til meg:)det blåser godt og himmelen er nesten dekt av skyer og fjelltoppane er kledd i nysnø.

Jeg føler meg mye bedre i dag enn i går kveld,alikavel er jeg ganske så stiv i dag men uten værk så da så:))

Har ikke mange planene for dagen i dag,sønnen har sagt ja til å passe barnebarna min i Ørsta og nå håper han på at mamma skal være med:))det blir fra 13.30 til ca 21.00-21.30 i kveld,blir vel til att jeg følger ham så får eg kjøpt noen blomsterkrukker i samme slengen.

Jeg har bestem att dette bedde her skal bort nå i år.Jeg vil ha ett litt mindre bedd som er overkommelig å stelle slik det er nå rekker jeg ikke å luke bakerst i bedde da det er for bredt,og ligge på kne på oppsiden sier seg selv er for tungt for meg.

 

men no skal eg bare slappe av ta en ekstra kopp med kaffe og strikke litt.

Ønsker alle en fin dag

 

8 kommentarer

Siste innlegg