Ny dag og ny voldatur

God morgen.Da var havregrøten fortært og jeg er klar for en tredje dag i volda:)Det er time på sykehuset i dag til samtale med en kirurg så får vi se hva han har å si.Etterpå blir det en 20 min spasertur til sentrum og time hos fysio,det er jeg selv som vil gå dit for å slå ihjel litt tid før hjemreisen.

Noen lurer nok på hvorfor jeg ikke kjører selv,og det er lett å svare på.1 vi må ta buss innimellom for å få beholde bussen,ellers tar dei den fra oss og 2 med så mye vegarbeid og smale veier så er det ikke det slag gøy å kjøre selv,endatil dei mest erfarne er lei denne vegen no.

Det er stupbratt rett ned og en røys tett intil bussiden på venstre side

og bare såvidt klaring på høgre side,i tilegg er det maskiner på toppen som hakker ned løse steiner,skal prøve å ta bilde i dag

som dere ser så er det greiast å ta buss:))

Da ønsker eg alle en god dag,det ser ut som vi får sol

3 kommentarer

Siste innlegg