Er det virkelig sommer?

God morgen.

Sitter her med en kopp kaffe,ser ut av vinduet og spør meg selv,er det virkelig sommer?

Ute bøtter det ned:( det er mørkt og ikke er det varmt heller,bortsett fra grønnfargen så minner det mer om høst.

I ruskeværet har jeg rukket å strikke et par babysokker

Hadde i grunnen tenkt å pakke vekk strikkepinnene no,men hva skulle eg da tatt meg til med inne?ikke blir det lyst uten att taklampa er tent,ikke frister det å gå tur og vi reiser ikke på ferie før om 2 uker,så det er godt muligt det kommer litt mer strikk:))

Ønsker alle en fin dag,håper det er noen som har bedre vær enn det vi har:))

7 kommentarer
    1. Er nok samme ver her som hos deg. dritver. vi pakker og ordner i dag vi da. skal vere 7-8 dager på Nøtterøy/Tønsberg. da får vi nok litt meir sommer vil eg tro. Gleder oss på det. blir litt spennde også. Har ikkje bodd så lenge hos dattr før. ikkje begge to samtidig.
      Må nok strikke lit fremover ja. Det er ikkje gode meldigner første uka i alle fall. Hausten må bli fin, kan ikkje skjønne noko anna.
      blir nok ikkje mye blogging på meg fremover. Stor klem

    2. skal snart ut av kontoret og sjekke været. Tror det er sånn tålelig varmt, men skyer og ikke sol.
      Hjemme venter symaskinen, skal lage meg en jeans shorts av gamle jeans. Siden det er noen og tretti grader i omtrent hele syd-Europa så regner jeg med at det blir varmt og sol når jeg tar ferie på fredag. JIPPI!!!

    3. Greta:Dere må no ha ei riktig god ferie,blogge gjør ikke jeg heller på ferie:))Kunne ikke pakke bort pinnane rett ennå så nå strikker eg en klut i ett bomulsgarn som heter FØN ,fikk det med ei venninne.
      Vi får bare håpe og tro att det blir en lang og varm høst:))da blir det mye tur i fjellet.
      ha en fortsatt fin dag.klem fra connie

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg