jeg må ta meg sammen:)

Jeg har blitt så oppslukt av bøkene jeg leser att alt annet går i glemme boken:)jeg har tidligere sagt til ei venninne att jeg skulle på sykehuset til kontroll etter opperasjonen jeg hadde i januar,i dag ringte hun,hun ville ha meg med til moa i morgen:)men så lurte hun på om ikke det var i morgen jeg skulle på kontroll…..nei sier jeg men går alikavel for å sjekke,og joooooo jeg har time i morgen:(hadde hun ikke ringt hadde timen gått i glemmeboken.

Trur hode mitt treng litt annet enn lesing eg:))

vel las eg i hele førmiddag,men så tok jeg sykkelen fram og syklet en tur ,møtte venninna mi vi syklet litt satte fra oss syklane og tok beina fatt:))vel heime kom ei granne kjørande så da gikk vi alle opp til meg:))ute var det opplett og god temperatur.Jeg kokte kaffe og tinte aniskringler siden koste vi oss ute i hagen:)

Det har vært en deilige dag,det melder regn i morgen men jeg håper det ikke stemmer siden jeg igjen må gå og trakke litt i Volda,hva jeg skal finne på fram til timen hvet jeg ikke ennå,kanskje jeg skulle begynt så smått og tittet litt på julegaver:)

det er tidlig men tenk så deilig å slippe å tenke på det  når alle andre haster som gale fra butikk til butikk;))trur jammen jeg skal tenke på det.

ønsker alle en riktig god natt,må vel snart opp i sengen siden jeg må opp og ut tidlig i morgen:))

8 kommentarer

Siste innlegg