tok vist litt for mye i:))

Dagen er fin,opplett og litt sol:))Jeg hadde planer om å støvsuge i dag,joda jeg støvsugde men så var det noe som gikk i meg:))Jeg ville forandre på stua,som tenk så gjort 2 skap ble byttet om.Trur ikke ryggen vart så begeistret for stuntet nei,kjennes ikke sånn ut,men men jeg får kvile resten av dagen så er den nok god igjen i morgen:))

Skapene jeg flyttet var et hjørneskap og en sjenk:)dei byttet side på stua,mye jobb å tømme vaske flytte for så å sette på plass igjen.Egentlig ikke så tungt heller,møblane har filt under beina så det var bare å dytte,men kroppen liker vist ingen former for fysiske utskeielser ser det ut til.

Rart kor for en forandrer seg,det er ikke så lenge siden jeg gikk i full jobb,skadesanerer i ISS.Vi flyttet stadigvekk tunge møbler,slepte på sinsykt tunge moppesekker og kava med tunge kompresorer osv osv,med andre ord en svært tung jobb.

Nå tåler jeg snart ikke å stikke spaden i jorda engang så er jeg satt ut et døgn eller to:(

Ja ja nå har jeg iallefall jort det og jeg er fornøgde,stua ble straks litt bedre:))

Skulle vel ha vært ute i finværet men venter til i morgen,kan ikke risikere att noe blusser opp igjen.Middagen står i ovnen ,stua er ordna og nå kan jeg slappe av legge føttene høgt og bare nyte:))

5 kommentarer

Siste innlegg