God morgen kjære venner

Ja i går ble det lite blogging på meg ikke har jeg fått lest alle innlegga heller.

Hadde egentlig tenkt å sulle og pynte litt:))og litt kom da frem,men så skulle min kjære til Volda på et møte og da ble jeg med ham.Tenkte egentlig att eg skulle se etter en fin topp helst i noe rødt,jeg saumfor først alle butikkane før eg systematisk begynte å prøve dongribukser:))ikke det eg egentlig tenkte men 2 nye bukser ble med fruen hjem:))så nå kan alle dei buksene som har krympa få seg en pause.

Ellers fikk vi handla det meste som vog litt til jul,brus,juice,poteter,rabbe ja dere skjønner:))må ha litt lager siden vi ikke har butikk i nærheten.

Vel hjemme hadde svigermor fått besøk av datter med mann,så jeg forsvant opp en etasje og der ble jeg resten av kvelden:))

Ja svoger kom ned til min kjære og sønnen vår da så han slapp å sitte mellom fruene.

I dag skal vi låne Emma og reise en tur til Sunde ,ett tantebarn blir 14 år og dei holder åpent hus:))så da blir det familiesamling i dag også,og hvem hvet noen kan bli fristet til en tur på Moa.

Så jeg blir borte i hele dag så ønsker dere alle en fin lørdag

7 kommentarer

Siste innlegg