3 januar og rask gange:))

Da var vi kommet til 3 januar.Jeg har satt meg ett mål om å bli enda flinkere til å trimme,og hvem hvet kanskje jeg går litt inn i midjen:))

I dag har jeg gått rask gange,tok bilde fra toppen og som dere nå hvet så bor jeg nederst ved sjøen så da er det rikelig med oppoverbakker.

Jeg gikk rask gange rundt garden,det vil si opp på toppen av Leira gjennom utmarksbeite og ned igjen,jeg slakket ikke på tempo før jeg var kommet helt opp men da hadde jeg blodsmak i munnen,godt og vont på en gang.

Jeg tok en liten pause på toppen for å ønske grannene godt nytt år før jeg gikk ned igjen.

Da sier jeg meg fornøgde med dagens innsats :))

Før jeg gikk ut fikk jeg ryddet vekk en del klesvask som var tørt,så nå kan jeg bevilge meg litt tid ved symaskina og strikketøyet:))

ja og så må eg lese litt blogger da:)

20 kommentarer

Siste innlegg