Litt livstegn fra Sunnmøre:))

Endelig kan jeg sette meg ned og slappe av på lørdagskvelden:)

Det ble til att jeg og min kjære reiste til Ørsta i dag,panelovn til svigers og ny taklampe til meg ,noen ekte blomster,hi hi hadde bare kunstige fra før og kolonial var det vi handla i dag,etterpå besøkte vi yngste datteren og drakk kaffe hos henne før vi kjørte hjem.

Taklampe ja det var ikke bare bare nei ,ingenting passa ihop vi mangla krok i taket skruane var for lange og vi hadde skikkelig trim med å lete etter skruer og krok som kunne passe sukk.Opp og ned i kjelleren prøve og feile men nei ingenting passet,da var det å kle seg og leite i løda ,inn på stua og prøve,jess vi fant krok som gikk men sukk feil skruer bare å gå bort i fjøsen ennå en gang:))

Vi fant det vi trengte og nå henger lampen over hode mitt:))

Måtte ha ei lampe med bedre lys og det fikk vi til gangs:)skulle tro sola hadde flytta inn i stua mi.

Dere skal få se når jeg har tatt bilde:)

Jeg tok ikke med fotoapparat når vi reiste til Ørsta ,det angra jeg fort på for vi fikk nærkontakt med 3 svære ørn,skjønner det att apparatet må med uansett kor jeg går.

Håper dere alle har hatt en flott lørdag:))no skal eg kose meg og lese innlegg fra dere:))

11 kommentarer

Siste innlegg