Litt lesestoff i hagen?

Har fått 2 nye bøker i posten no:)

denne skal leggast bort til bedre lesetider:)men en kan jeg godt lese ute i hagen

Dette var en interesang bok,synes det er spennende å lære med om mat fra naturen:)

Gikk en liten tur i førmiddag og drakk kaffe ute i lag med et par damer,ellers har jeg bare kosa meg i min egen hage.Kanskje litt for godt for det varmer godt bak på ryggen min no:)eneste jeg har gjort er å klippe noen kanter på den ene siden av huset.

Morelletreet er ett flott syn no:)

store klaser med dei nydeligaste blomster

og jeg kan med glede se att mine 2 små epletrær kommer med sine første blomster i år:)bilde kommer når knoppane blomstrer.

Men rhododendroane som blomstrer no begynner å bli flotte,fortsattnoen knopper som ikke har åpnet seg,måtte alikavel ta bilder:))

denne har jeg 2 av

denne har jeg 3 av:)

disse to har jeg bare disse:))og enda har jeg6 stk til av ymse sorter,drømmen min er att disse fantastiske buskane skal bli kjempestore iallefall noen av dem,noen skal jo være små som den lilla og gule:))

ja slike dager er det godt å være hjemmeværande:))

ønsker alle en fortsatt fin kveld

6 kommentarer

Siste innlegg