En haug med kort i dag;)

Hei folkens,ja dere skjønner sikkert att fruen har jobbet med kort i dag også:))må smi mens jernet er varmt heter det vist.Ute er det trist og kalt og regn så da kan jeg jo like gjerne lage kort:))I dag har jeg laget en del kort uten noen tekster på da er det kanskje lettere å bruke dem til litt forskjellige anledninger:)så kan en heller pynte på litt ekstra når en hvet hva :))

kort nr 1 denne har jeg laget til litt inni

enkelt og greit

NR2

inni er den slik:)

nr3

denne har jeg ikke gjort noe med inni

NR 4

denne har heller ikke noe inni

NR5

NR6

den har fått litt dekorasjon inni

NR7

NR8

NR9

NR10

den er litt dekorert inni

og NR11 et nytt bryllupskort

og inni

Det ble mange i dag,men når jeg ikke har brukt tid på å finne tekst inni så går det jo litt fortere å lage:))

9 kommentarer

Siste innlegg