Revefamilie

Har tidligere vist bilder av en liten revunge i hagen vår,jeg har sett den flere ganger og hver gang var den alene.

No har jeg trodd att denne vesle revungen har vært morløs og alene,men for et par dager siden såg jeg 2:))to små som holdt sammen,da var stakkaren ikke helt alene.

Men her jeg sitter i godstolen min og ser ut på marka dukker det opp noe som beveger seg:)jeg blir sittande og stirre leter etter kikerten og ser,en revemamma og ikke mindre enn 4 små nøster:)da har jo den vesle revungen en hel familie:)

No tuslet dei tilbake til skogen etter å ha lekt og kost seg på marka medan mamma ligger og passer på:)

 
her ligger mammarev medan dei små leker seg sammen

noen har gjemt seg i gresset 🙂

men hvor ble dei små av?siestaen til mor er vist over

klø seg litt

og tusle etter dei små:))

En morsom opplevelse å sitte her og se en hel revefamilie leke seg sammen:)og nå hvet jeg att den vesle revungen ikke er alene

8 kommentarer

Siste innlegg