roligt etter stormen

God morgen kjære venner :))

En deilig dag her i Valldalen,over 10 + rolig vind og opplett hærlig :))

Dagen i går var knalltøff,kall det gjerne storm :))i dag derimot har vi en rolig dag uten dei store anstrengelsane.

Det er viktig å finne en balanse mellom trening og kvile.

Jeg startet med fingertrening for så å gå i bassenget :))tenk noe så deilig da hele kroppen blir oppmjuket av den deilige varmen :)) 50+ for håndtrening og 32 i basseng.

No har jeg lang kvile fram til 13.30 da er det avspenning,vi ligger under teppe med lyset av og beroligande musikk på :))her skal vi sleppe alt og bare kjenne kor kroppen faller til ro.

Kl 14 har jeg fått time til samtale med erneringsfysiolog,mistenker att jeg reagerer på ett eller annet i maten,men hva ?

Kl 15 skulle jeg egentlig på trimrommet med fysioterapaut,men den timen har jeg fått fri så ryggen får kvile etter gårsdagen.

Jeg er invitert med på tur til moa istedenfor ilag med ei dame på teamet mitt :)) det tar 1 time ca å kjøre ditt og vi får et avbrekk fra huset her,shoppe litt og kose oss, og hvem hvet kanskje vi unner oss noe godt etter 14 dager på fettfattig kost ;))

Håper dere alle har en nydelig dag i dag:)klem fra fruensvilje

7 kommentarer

Siste innlegg