En tur ut i skogen

I dag benyttet jeg anledningen til å ta en tur ut i skogen medan det var oppholdsvær 🙂

Det er fin trim for jeg må gå opp en lang bakke for å komme opp til utmarka :))Da jeg kom ned igjen tok jeg fram sykkelen min,tenkte jeg skulle se etter om det fortsatt fantes traktkantareller :))

og det var der :)ikke så mange men nok til middag i dag:))tenkte jeg skulle lage finnbiff av hjorteskav og sopp

Håper guttene mine blir fornøgd med middagsvalget i dag :))jeg bruner tynnt skåret hjort og sopp og koker det inn med fløte,serveres med ris eller mos,potet eller blomkålmos fritt valg her :))og noen buketter med brokkoli så skulle vel det være bra :))

Min mann kom over noen litt store dyrespor da det låg snø ute,dei var for store til å tilhøre en katt,så sier naboen att hun hadde opservert et stort dyr over huset sitt,den var spraglete og mye større enn en katt,hmmmmmm og i skogen i dag kom jeg over dette kraniet som ikke var gammelt

noen som kan fortelle meg hva i alle dager vi har her ?

Da jeg kom hjem fikk jeg kjempehyggelig overaskelse i posten

Snille Grete som har bloggen sirdalsrypa overasket meg med hyggelig gave:)jeg hvet ikke hvorfor jeg fortener det men jeg er dypt taknemlig og kjempeglad for gaven :))

Nå kan jeg ha rundpinnane jeg bruker i denne fine veska som Grete har sydd og når det gjelder strikkeboka har jeg allerede funnet flere plagg jeg har lyst til å strikke :))dette r den finaste strikkeboka jeg har sett :))

Nå må jeg finne litt ved og få fyrt opp i peisen slik att det blir lundt og godt i stova når vi spiser middag:))

ønsker alle en fortsatt fin dag og en ekstra stor klem til Grete :))

28 kommentarer

Siste innlegg