Sommeren er kommet :))

God kveld kjære venner.18 mai og skikkelig sommer her inne i fjorden,ja jeg er faktisk ikke helt blek lenger heller:))

Startet dagen med litt arbeid i grønnsakshagen min,no blei eg ikke helt ferdig for jeg hjalp min kjære litt med å rydde unna noe kvist for i dag fikk han kjørt hjem mesteparten av veden.

gressløken stortrivs i sitt nye bedd

lufteløken veks og trivs

det blir godt med rabarbra

og kor eg klipp bærbuskane så blir det rikelig med bær i år også,her blomstrer ripsen

som dere ser har det skjedd masse i hagen det siste døgnet og mer er der blir bare litt mye å legge ut alle bilda :))

Etter att middagen var spist fikk vi besøk,det ble iallefall skikkelig liv i leiren

bløtkaka og geleen fikk bein å gå på :))for dette var noen glade og lykkelige barn som fikk spise så masse dei ville:))her er min elste datter,2 barnebarn og to barn av datters venninne

etter kakefesten bar det ned til sjøen for barna skulle bade :))

og dei skulle finne skjell

litt bestemor fang:)

etter bading måtte dei håpefulle ha kvelsmatt,boller og kjeks når en er hos bestemor,det er vel tillatt :))

No merket vi att energien steg ettersom dei yngste ble slitne,da var det godt med en bestefar :))

og når bestefaren i tillegg har stor traktor ja da er det stas 🙂

))

Da håper jeg att disse mødrene her


 

fikk med 4 fornøgde og trøtte små barn med tilbake til Ørsta,ferdigstelte og bare å bære rett oppi sengene sine :))

og i morgen skal det bli ennå varmere enn i dag :))

Dette er tidenes deiligste pinse 🙂

8 kommentarer

Siste innlegg