dag to med vesla på besøk

Vi har besøk av vesla ennå og det går i full fart,noe skjedde desverre med nederste del av ryggen i dag morges så jeg sliter litt da det er ufattelig smertefullt :(men vi har hatt en fin dag og lillemor har vært grei å ta hensyn til meg i dag 🙂

Men uansett vi har hatt en fin dag

vi startet med en kort morgentur,med en liten i vogn som måtte trilles i søvn hi hi

den lille heter Amanda og jeg fikk beskjed om att jeg var oldemor :)hi hi var no litt tidlig det da

vi gikk opp igjen og da ville dei små ha picnik,så det var bare å finne frem pledd og ekstra klede,men til picnik trengs det niste også

sjokoladekjeks og rosiner og plommesaft på flaske så var vesla fornøgde

medan vesla koste seg måtte jeg strikke kjole til Anna dukken,men før den ble ferdige ble det så varmt att vi tok en tur på stranda.No var lillemor redd kjolen ikke skulle bli ferdige så jeg tok med meg strikketøyet og gjorde den ferdig medan lillemor bada.

i dag forsøkte jeg ikke å kjenne på vannet,tok ikke kjangsen med denne ryggen jeg har i dag

så jeg sitter heller og strikker 🙂

men vi må ha mat også.pizza fra i går og det smakte godt

da vi gikk hjem hadde vi nok en kosestund ute i hagen ,men lillemor har en utrolig trang til å trille vogn så det ble nok en tur opp alle bakkane,der besøkte vi ei så fikk lillemor leke litt med nabojenta.

Når vi kom hjem og hadde fått i oss litt mat,ville vesla ut og gå igjen,men nå vil ikke ryggen mer,har bare så ufattelig vondt så nå har jeg mot mine prinsipper sett på barne tv :))heldigvis ble hun fornøgd med det så jeg får sitte i ro en stund 🙂

Det har nå skyet til så det blir nok ikke like fint i morgen,vi får kose oss litt inne da og strikke mer dukkeklede ,og i løpet av ettermiddagen kommer mammaen og henter jenta si 🙂

18 kommentarer

Siste innlegg