en nydelig dag

Da har denne dagen også gått og jeg har 1 treningstime igjen hos fysio :))

Våknet til 1 + frost og en klar blå himmel med et svakt rosaskjær i noen tynne skyer uti horisonten.

Vel timen i Ørsta var kl 9 så jeg måtte bare hive meg på bussen,men etter trening hadde jeg avtale om å besøke ei svigerinne som bor i Ørsta :))kjempekoselig har vi hatt det ,så dagen har bare blitt brukt til skravling hi hi.

No bor dei litt oppi høgda så med rask gange gikk jeg oppoverbakkene i ca 20 min;))og med trening først så hadde jeg masse fin trim,stoppet alikavel opp på veien og knipset noen bilder.

jeg har faktisk gått motbakkeløp fra sentrum oh helt opp på toppen av det snøkledde fjellet dere ser bak den spisse med en liten snøflekk på tuppen :))det var en tung tur:)

eia var vi der

gikk forbi et hus med den flotte muren

dreneringer som ledet vann ut fra hagen og ned i et avløp,helt utrolig flott

en fin tur oppover som dere ser :))

Hadde planer om å rydde lit i hagen i kveld men vi får se,mulig jeg prioriterer strikkepinnane istedenfor :))

12 kommentarer

Siste innlegg