Mitt nye liv i Volda

Ja nå har vi kommet langt på dag og jeg har rukket å spasere ned til sentrum og sette brødeig :))

Gårsdagens flytting var alt annet en godt for kroppen min,og da jeg våknet i dag føltes det som om noen trykte på hver fiber med en nøtteknekker :(men så kom eg på att no hadde eg et annet bad :)) O lykke jeg har badekar

det skulle vært påbudt i alle hjem  :)å sige ned i litt for varmt vatn og la herligheten myke opp en kranglevoren kropp,og ja det hjalp virkelig:))

Så lyt dere få se hvordan vi nå har det i hjemmet vårt i Volda :))

kjøkkenet vårt

:)) kjøkkenmøblane kjøpte vi for 30 år siden,og 2 av våre barn har brukt dem,dei var siden stuet bort i garasjen,men jeg har tatt det i bruk igje for det er like godt som før :))

dette spisebordet stodigjen i huset etter noen leieboere og jeg kjøpte 6 stoler på gjennbruk

et lite detaljbilde oppå bordet 🙂

stua sett fra kjøkkenet,som dere ser har vi ikke sofa ennå,men vi har sett oss ut en på butikken :))den kan vi nytte på hytta senere om vi ønsker det.Salongbordet stod også igjen i huset  og stolen låner jeg med yngste datter

tv kroken,sølv vegg :))et rundt bord vi tok med fra Leira og en av gostolane hjemmefra,teppene reddet vi fra å bli kastet på søpla og dei små komodene kommer også fra forskjellige kanter,så vi har kun kjøpt nye gardiner til kjøkken og stue

og nå har endelig julestjerna fått lys

går vi ut i gangen går det en trapp opp til loftstua men der oppe er det tomt :)og en trapp går ned i kjelleren hvor vi har inngangen

men går vi bortover kommer vi til soverommet vårt

og jepp det ble ny seng på meg i går :)) vi har 3 soverom til i huset men dei har vi ikke ordnet ennå.

Men no kom veslejenta vår så jeg lyt avslutte her,men håper dere har en fin dag

24 kommentarer

Siste innlegg