mye vær og julefest

Da var vi hjemme etter å ha vært på julefest for barnehagen til barnebarna vår i Ørsta,flinke barn som sang og hadde julespill,masse god mat og gange rundt treet :))men høgdepunktet for barna er loddsalget,sånne små sammenrulla lapper og høy vinner mulighet :))tror alle barna vinner eg.

Vi har ellers fått mye vær i ettermiddag,det blåser og hagler,og da jeg gikk hjem etter sykehusbesøket var det et kraftigt torevær,hvor det kom fra må fuglane vite for akkurat da var det faktisk opplett og vindstille,det bare buldra sånn plutselig

på vei heim fra sykehuset

og vel heime var det igjen blitt kvitt ute.

Resultatet av sykehus besøket ble en ny rekvisjon til fysioterapaut,så blir det ny samtale med lege om 3 måneder,er jeg ikke bedre blir det kikhullsopperasjon for å finne feilen.

Ja ja,det blir ikke lett å finne ledig fysioterapaut da så jeg må nok vente en stund før jeg får begynne med en ny runde med trening,denne gangen for både kne og hofter

24 kommentarer

Siste innlegg