fin helg på Selje

Da var vi hjemme igjen etter en fin weekend på Selje hotel:))no var det et forferdeligt vær vi kjørte i fredag ettermiddag,men vi kom da hele frem :))

Siden vi turen var en firmatur så var det jobben til min mann som bestilte hotellromma,og jeg kan ikke si jeg ble lei meg når vi låste oss inn nei :))

er det dette dei kaller luksusrom :)det var iallefall større en hybelen vi har bodd på i 2 måneder hi hi

:))

senga var bred nok for 4 stk det er jeg sikker på og jammen var der eget walkin garderobe også

skyvedør med store speil ,innvendig med plass til kofferter,yttertøy og sko,der var endatil fastmontert strykebrett inne skapet 🙂

Da vi hadde stelt oss var det middag,skalldyrsuppe,svinemedaljonger og soppsaus :)med pannacotta til dessert.

Det ble seine natta før vi fant senga.

Friske og opplagte ,iallefall for noen hi hi gikk vi en tur på lørdag,måtte jo ta en titt på Selje

hadde det vært sommer hadde det vært helt fantastisk og bade på stranden nedenfor hotellet :))

det var et lite sentrum her

det første jeg såg var 2 kolonialer,lurte da på om det var det hele 🙂 men neida

jeg gikk litt til og kom over en hyggelig gate,og rundt hjørnet her hadde dei en liten kjøpsenter :)) kjøpte meg en vest i sort pels men har ikke tatt bilde av den da.

Tilbake på hotellet gikk vi i bassenget,en times svømming var godt :)naturllig nok er det ikke bilder av det :)så bar det ut i snøføyken,berføtta trippet vi gjennom snøen med bare badedrakta på :))og rett oppi jacusien :))så har jeg prøvd det også hi hi,må jo si det var deilig men kaldt på øra,akkurat her hadde det vært morsom å ha et bilde fra da,) så var det å trippe gjennom snøen igjen og rett inn i badstuen før vi dusjet og gikk for å spise lunch.

Jeg tror en del av gjengen var litt slitne etter nattens rangling kvelden i forveien,så lørdag gikk det litt roligere for seg,vi hygget oss og når kvelden kom var det julebordbufet med både koldtbord og varme retter.

Vi hadde en laaaaaang deilig frokost i dag før turen bar hjemover igjen,heldigvis var det opplett idag

bilde er tatt fra rommet vårt.

Vi kjørte først hjem til Leira for å bytte bil,den som var hjemme skal på sevice i morgen sånn er det med den saken :)på Leira hadde det kommet masse snø så vi hadde en stor måkejobb forran oss,vi gav oss ikke til meg kjørte videre til Volda med det samme,ja som dere skjønner hadde vi en stor måkejobb forran oss her også,sukk men vi fikk iallefall trim.

Nå har vi fått fyr i ovnen og spist taco,mannen har slukna på sofaen hi hi og jeg,ja jeg prøver å oppdatere meg bittelitt her på blogg da:))en fin helg men deilig å være hjemme igjen

22 kommentarer

Siste innlegg