gavekort er ikke det verste mann har :)

I lang tid har jeg vært på jakt etter grå oasisringer,men det har vært omtrent helt umulig å oppdrive.Så ringte jeg i går til tilseth hagesenter i går,førs sa dei beklager,men så sa dei vent og gikk på lageret:))og yes der hadde dei og ville legge et par stk til sides til meg :))

Det var da jeg kom på att jeg fortsatt hadde gavekort der,jeg fikk det i 50 års gave med mine venninner:)no skulle det egentlig brukes i til hagen i Volda,halve hadde jeg brukt til hagen og hadde en pen restsum igjen :)) og det ville jeg bruke i dag hi hi.

det første jeg fant var denne flotte vasen,6 minivaser som henger sammen,og som dere ser plukket jeg med litt forskjelligt på vei heim igjen,for jeg tok en buss som bare gikk halve veien oppigjen.

jeg bare måtte ha disse søte englene :)) og dei skal få stå framme hele året

en nydelig lysestake som passet helt perfekt til det andre på spisebordet vårt

en fantastisk flott vase,kommer sikkert til å kjøpe en stor kunstig kvit blomster til å ha oppi vi får se

og til slutt denne fine blomsterkrukken,ja gavekort er kjekt å få fra en slik foretning :)) rett over ligger plantasjen og dei hadde halv pris på all julepynt,og siden jeg var der så kjøpte jeg disse søte nissebarna her og amarylisen:)en mørk kjeller så her må det være kunstigt

i tilleg kjøpte jeg et rødt fleeceteppe og en pakke med røde småkuler til å ha i dekorasjoner 🙂

Jeg måtte som sagt gå halve veien hjem etter turen,men jeg slapp iallefall dei verste bakkane,timingen var god for nå blåser og regner det ute.

Min kjære hengte opp bildene mine i går så nå bare koser jeg meg her :))

det ble straks litt bedre enn bare kvite vegger ja :)men vi vil ikke ha for mye opp siden vi planlegger å selge etterhvert,men litt må vi ha :)) bestilte meg et bilde til i går og et til hver av barna våre :))måtte benytte tilbudet nå som det var fri frakt.

Da ønsker jeg dere en fortsatt fin dag

0 kommentarer

Siste innlegg