riktig god sommer

God morgen.Denne helgen starter vi ferien vår,vi reiser ikke bort første dag men her får vi fullt hus i dag og i morgen,så får vi se etterhvert,uansett så blir det lite lyd fra meg disse ukene ,er jeg hjemme titter jeg nok innom ,men ikke med huset fullt .Derfor vil jeg benytte anledningen til å ønske dere alle en superfin sommer ))

Det regner her ikke er det mer en 14+ heller ,sånn sett skulle en tru sommeren var over,men dei lover bedre vær uti veka og fine sommertemperaturer opp mot 26+ ,vi fårklamre oss til håpet ))uansett skal jeg nyte fridagene sammen med min kjære,om 14 dager skal vi feire att vi har vært gift i 34 år og vi skal campe sammen med elsdte sønn og kona og småguttane på 1 og 4  år,det blir kjekt og så håper eg det blir mulighet til litt fjellturer ) om ikke blir det iallefall fjelltur til høsten,da skal iallefall jeg og bloggvenn etdiktomdagen på fjelltur ))

Ønsker dere en aldeles nydelig fin søndag

 

24 kommentarer

Siste innlegg