en hyggelig mandag

Ja i dag startet vi med strikkekafe igjen,vi var 6 damer og vi hadde det veldig hyggelig ) jeg hadde planer om å sykle men da jeg fikk tilbud om å sitte på i bil takket jeg ja ) for ute regnet det godt.

Da jeg kom hjem etter noen trivlige timer var det tid for å tenke middag,da gikk turen ut i grønnsakshagen

bondebønner,det var på tide å teste dem

i denne buskassen vokser det lange slanke bønneranker,den forvelles og spises hele slik som brekkbønner

rabarbraen som jeg flytta har virkelig tatt seg opp igjen

luftløken er høstet og nå kommer den igjen på ny

og solsikken blomstrer flere og flere,jeg koser meg

dagens fangst var rabarbra,grønnkål,squash,bønnerrødbeter

og mangold,det ble et godt tilbehør

deilig)

etter middagen ble det en kvelstur på meg,men det får eg komme tilbake til )

14 kommentarer

Siste innlegg