Magiskutfordring dag 4

dag 4 med magi,og i dag er det snakk om hva som er det mest magiske som har hendt oss i år )

ja hva skal jeg svare her da,jeg har opplevd masse dette året som har vært magisk når jeg tenker tilbake,jeg velger alikavel å holde meg til høsten som er no ) for den har virkelig vært magisk.

Som dere helt sikkert har skjønt så elsker jeg å finne sopp ,og den jevaste er steinsoppen som virkelig er en supergod sopp.Sånn vanligvis finner jeg en 3-4 stk her hvor jeg bor gjennom sesongen og da er dei oftast gjennomborret av mark ( men i år har denne flotte og gode soppen virkelig slått til i granskogen her og jeg har plukket og plukket dag etter dag og det har jammen blitt noen kilo og det helt uten mark )

Det er jo virkelig magisk og det er slettes ikke sikkert jeg får oppleve dette flere ganger ,da er det godt å ha fulle krukker i matbua ,og tørket står den seg i 10 år )

ja dette har virkelig vært en magisk opplevelse )

18 kommentarer

Siste innlegg