hva betyr det ?

i dag gikk jeg og ei venninne en fin tur,no blåste det fælt det skal siast og innimellom regna det også ,men det var en frisk tur alikavel.

Turen gikk langs fjorden og her kunne vi se kor høg floa var i dag,no har jeg hørt rykter om att det betyr storm ute i havet,er det flere som har hørt det ? hva betyr egentlig det att det er ekstra høg flo ?

normalt kan vi gå på framsiden av naustene,og om sommeren må en hoppe for å nå sjøflaten,i dag går sjøen nesten helt opp på kaia

det hadde vært enkelt å ta ut båten i dag for her går sjøen langt inn i nausta,men vi lar nok båten ligge godt der inne ))

det var 11+ da vi gikk tur,nå er det 3,5+ det svinger fort.

Da jeg kom inn igjen tok jeg med et strikketøy og ruslet opp i andre etasje til min svigermor,der ble jeg resten av dagen ) vi hygget oss,tente lys,kokte kaffe og spiste gode kjeks,noen dager er det helt ok å bare ha en slik dag uten mange gjøremål,så får vi se da om det er mere futt i fruen i morgen hi hi

ha en fin fin kveld da

28 kommentarer

Siste innlegg