nytt på strikkefronten

God morgen,ja her strikker jeg litt innimellom,for noen strikker jeg vel mye ) men for dem som virkelig strikker så er det fint lite som produseres hos meg,men jeg driver ikke masseproduksjon,jeg koser meg ))

Dagen i går gikk til brødbaking 8 av slaget

når en baker brød blir det noe døtid mellom slagene da strikket jeg og i går fikk jeg ferdigstilt nok et sokkepar i damestørrelse

rødfargen er siljagarn og det koksgråe er idagarn,idagarnet kjøpes på europris og er like sterkt som siljagarnet ,jeg bruker pinne nr 3.

Så har jeg også begynt på et nytt prosjekt

planen er en kjole til meg selv,blondekanten nederst skulle være orange men det glemte eg hi hi så den fikk hovedfargen til kjolen som er grønn )jeg har ikke planer om å ha lus på,det liker jeg rett og slett ikke å strikke,garnet er adore alpakka,60% alpakka og40%akryl men har også 100% alpakka i mønsteret,det lys grønne og blå som er nøster jeg hadde liggande ,et spennende prosjekt ,særlig med tanke på størrelsen jeg har valgt,krysser fingrane for att det blir riktig ))

Hva dagen i dag vil bringe hvet jeg ikke ,men skal kose meg )) ønsker dere også en fin søndag

22 kommentarer

Siste innlegg