det nytter ikke å boikote

Egentlig hadde jeg planer om å boikote snøen og holde meg inne,men her laver det ned så det nytter ikke,jeg måtte ut og måke om vi ikke skal snø helt inne

hvor er veien,ja jeg bare spør

9000 skritt bare i snømåking,da har en litt å måke ,det letnet og ble fint da jeg var halv ferdig ,men nå legger det ned igjen like tett,sukk jeg ville virkelig ikke ha all denne snøen en gang til )) men jeg fikk god trim da hi hi

når det er slik ute må en sette litt farge på dagen,så i dag blir det en fargerik kyllingsalat til middag

kyllingen legger jeg ved siden av og som tilbehør blir det varme grove rundstykker,det er helg og da er det godt med noe litt ekstra også,så inspirert av etdiktomdagen blir det fruktgrøt også

denne består av plommer,eple og rosiner ) og som tilbehør blir det en klatt cremfresh ))

Ha en nydelig dag

14 kommentarer

Siste innlegg