innedag,da kan det skje litt av hvert

det har regna i dag,da tenkte jeg det passet fint med en brødbakedag =) det tar tid å bake brød,for jeg lager en stabel når jeg først tarbryet med å rote til kjøkkenet

i dag ble det 10 av dette slaget

Det er en del døtid når en baker brød,da passer det jo å sy dyne og pute )) ja i miniatyrutgave altså hi hi

mykt og godt ble det )

jeg satt og tittet på huset mitt,tenkte det hadde gjort seg med et strøk maling på taket,ja så ble det malejobb også i dag da

nå ble taket mye finere ,litt mer liv i det )

jeg strikker også,men det har jeg ikke tatt bilde av

Jeg har sådd frø også,det spirer og gror,skulle bare hattt litt varme i drivhuset,nå slost plantene om plass i kjøkkenvinduet,men noen må stå på kjøkkenbordet )

5 tomatplanter,jeg trodde det var paprika ) så her har jeg ikke pottet dem om dypt nok,dei skal ,jorda skal helt opp til første bladfeste,så skal dei nederste bladene knipes av,da setter planten røtter nedover hele stilken som igjen gir kraftigere planter,no har jeg lave busktomater,eller pottetomater,men det er greit att dei også er kraftige og fine

paprika,disse er nå klare for ompotting,4 stk ,men jeg ser att et frø til er i ferd med å strekke seg,så da blir det nok 5 av denne også ))

ønsker dere en fin fredagskveld )

6 kommentarer

Siste innlegg