en hyggelig overaskelse

i dag har jeg brukt mange kilo med kalk i hagen,så nå håper jeg att snegleplagen avtar )) det får dere svar på i morgen ) men jeg har fått et nytt problem,dei fleste plantekassene i grønnsakshagen har jeg fiberduk over,noen er for å beskytte mot kålfluger og noen kun for å ha en litt varmere inneklima )) men i kassen med spinat og fenikkel hadde jeg ikke noe,alt såg jo så bra ut der,men i går morges hadde noen vært oppi kassen og sparket opp en av plantene,jeg skjønte ingenting og fikset det som var rotet i,vel i dag skjedde det samme ( jeg tenkte det måtte være en fugl,så nå var jeg en tur ut for å ha fiberduk over den kassen også,da kjente jeg lukten,grrrrrrrrrr kattaskit,det er rett og slett en katt som har funnet det for godt å bruke det som do,kommer den i natt må den hoppe gjennom fiberduken.

Så kom posten og jeg fikk en hyggelig overaskelse og det trengte jeg )))

byggindustrien,hmmmmm hva kunne dette være

jeg husket når jeg åpnet ,jeg har svart på en vårquiz et par ganger hos hagen.no ) og jammen vant jeg premie

en grillvott,og den kommer virkelig godt med når vi skal koke kaffe på bålpanna ))

ønsker dere en fortsatt fin ettermiddag

ps gikk en tur rundt garden i dag,det er virkelig frodigt her no

20 kommentarer

Siste innlegg