tung i baken ?

I dag sløver jeg vist bare,rett og slett litt tung i baken hi hi ,men jeg skal tvinge meg ut på tur,må innom soppskogen min og se om der er kommet flere traktkantareller 🙂 for dei kommer jo litt etter litt omtrent som en bringebær.

I går var jeg lettere på foten og spaserte til strikkekafe,det er ca 3 kilometer ,en passe fin spasertur for dagen,jeg gikk gamleveien bak tunellen og jammen gror det fort igjen når en vei ikke lengre er i bruk

vi hadde en fin dag i går,skyet men blikkstille

utrolig kor fort en vei gror igjen,nå er det snart bare en rås der det for ikke lenge siden var bilveien vår

det var vått i gresset og siden jeg ikke hadde vanntette sko valgte jeg å gå bilveien opp til huset hvor strikkekafeen holdes,men elvadalen her oppover er jo den vakreste,bare litt for vått i går.

Nå skal gummistøvler på og den tunge bakenden skal luftes :)) ønsker dere en flott og fin dag

14 kommentarer

Siste innlegg